Objednání a realizace tlumočení
Před objednáním tlumočení je třeba dodat co nejvíce informací - téma, které má být tlumočeno, počet účastníků, typ tlumočení (konsekutivní/simultánní) ap. Po odsouhlasení všech podmínek, vč. finančních je nutno zaslat písemnou objednávku (stačí emailem).
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Zakázky přijímám po tlf. či písemně pomocí emailu, v zásadě platí jediné pravidlo – čím dříve je zakázka objednána, tím více času na přípravu, která je pro kvalitní tlumočení nezbytná!
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Před objednáním služby je důležité sdělit základní informace o akci, která má být tlumočena :
- termín a místo konání
- typ akce (konference, seminář, školení, projev na podiu, obchodní jednání atd.)
- téma, možnost zajištění podkladů pro přípravu (nutné!)
- počet účastníků
- jaké tlumočení je požadováno – simultánní v kabině (konference, plenární zasedání atd.), simultánní s šeptákem (tlumočení pro malý počet účastníků během konferencí atd., kdy není zapotřebí objednávat tlum. kabinu) či konsekutivní (obchodní jednání, semináře, produktová školení atd.)
- v případě tlumočení mimo Prahu, zda je možno zajistit ubytování